مهدی عزیز سلام
از افزایش سرمایه (مداران) شما چیزی شنیده اید؟ تا چه حد صحت دارد؟ و به نظرتان خوبه یا نه؟
دیدگاه:
از افزایش سرمایه مداران خبری ندارم... مطلوب بودن افزایش سرمایه بستگی به پارامترهای مختلف دارد، فرضا از چه محل افزایش سرمایه خواهد داد، Eps پس از افزایش سرمایه به چه مقدار خواهد بود و...
پاینده باشید.
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۸۹/۱۱/۲۵ ساعت 20 توسط Irmorteza
|
این وبلاگ در جهت تبادل نظر در خصوص شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری و اطلاع رسانی در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای حمایت از سهامداران خرد در زمینه خرید و فروش سهام ایجاد شده است.