بازار امروز
دیدگاه:
بازار کمی خرسی است فقط بدلیل روانی و استراحت موقت شاخص (بازار)، بزودی (در اواسط هفته آتی) بازار برخواهد گشت، قبلا نیز بیان نمودم در آخر هرماه بازار خرسی میشود ... نگران نباشید، این مساله طبیعی است.
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۸۹/۱۱/۲۶ ساعت 11 توسط Irmorteza
|
این وبلاگ در جهت تبادل نظر در خصوص شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری و اطلاع رسانی در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای حمایت از سهامداران خرد در زمینه خرید و فروش سهام ایجاد شده است.