معصومی عزیز سلام
... هفته آینده وتجارت برای تعدیل مثبت بسته خواهد شد بنظرتون چند درصد تعدیل خواهد داشت؟
دیدگاه:
امیدوارم خبر تعدیل مثبت وتجارت صحت داشته باشد.
متاسفانه این سهم را بتازگی بررسی ننمودم.
ناگفته نماند گروه بانکی با توجه به شرایط اقتصاد کنونی متاسفانه بدون روند پابرجا خواهند بود... مراقب باشید، این گروه با دید میان و یا بلندمدت شرایط مطلوب (بازدهی معقول و کم ریسک) را تجربه خواهند نمود و الا با شرایط کنونی سرمایه گذاری در این گروه خواب سرمایه خواهد شد!!
پاینده باشید.
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۸۹/۱۱/۲۶ ساعت 21 توسط Irmorteza
|
این وبلاگ در جهت تبادل نظر در خصوص شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری و اطلاع رسانی در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای حمایت از سهامداران خرد در زمینه خرید و فروش سهام ایجاد شده است.